piątek, 11 września 2015

Iza Skabek dla dzieci

Pisałam ostatnio na funpage o książeczce, którą dostaliśmy na spotkaniu "Może nad Morze".
"Olo Biolog" autorstwa Izy Skabek (Tutaj ten wpis)

Sebastian bardzo ją polubił, zadawał pytania i po przeczytaniu długo jeszcze analizował ilustracje. Pomyślałam -WOW, w końcu ekscytuję się czymś innym niż LEGO!
Pokazałam mu na stronie internetowej pozostałe książeczki Pani Izy (można je znaleźć TUTAJ), wybrał sobie kilka i codziennie pytał, kiedy dojdą. Najbardziej nie mógł doczekać się tej o Gabie i baloniku.
Na szczęście ku zupełnemu zaskoczeniu książeczki przyszły "w oka mgnieniu". W czasie idealnym wręcz, bo pomogły zabić "chorobową" nudę. 











Mój syn był zachwycony każdą literką z książeczek "Alfabet Owocowo-warzywny", "Zooalfabet" i "Zooalfabet II".

Spodobał mu się wierszyk o literce "L" z "Alfabetu  Owocowo-warzywnego", stwierdził że MUSZĘ dać mu Len i na pewno gardło przestanie go boleć!!




Wierszyki są fajnie, po dziecięcemu zakręcone. Łatwo zostają w małych główkach, a obrazki przyciągają uwagę na dłużej.




Świetnym pomysłem jest również to, że niektóre literki nie mają narysowanych obrazków, a opisy zachęcają żeby dziecko zrobiło to samo.
Do literki "M" Seba wymyślił Mysz- ja miałam ją narysować, a on pokolorował i dorysował ogonek, wąsy, nosek i oczka.












"Gaba i balon" koniecznie musiała być przeczytana 2 razy pod rząd i przed spaniem też (w końcu tak bardzo na nią czekał). Przy pierwszej lekturze cierpliwie słuchał, za drugim razem komentarzy i pytań nie było końca... 

Nawet wieczorem "czytał" ją Hani, która uważnie słuchała braciszka. Matka oczywiście musiała przerwać, żeby zrobić focie... Ach, ta matka!!











W dodatku miałam przyjemność wymienić kilka wiadomości z Panią Izą- na prawdę od razu można zauważyć że jest bardzo pozytywną osobą, uprzejmą i życzliwą.

Na funpage (TUTAJ) Pani Izy można codziennie poczytać nowe, świetne wierszyki, często idealnie opisujące "problemy" dziecięce. Dołączone do nich ilustracje świetnie obrazują to co autorka chce nam przekazać.

No i coś o czym po prostu muszę wspomnieć- są niesamowicie tanie! Kosztują dosłownie grosze!! Można też kupić je w zestawach, lub z  kolorowanką gratis!



4 komentarze:

  1. Nam książka też się mega spodobała i zastanawiałam się czy by nie domówić jakiejś. Skoro piszesz, ze dostawa expresowa, to chyba muszę się też skusić :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. My też jesteśmy zachwyceni książeczką :) P.S. dzieciaczki - skóra z Ciebie zdjęta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że wam też się spodobała :) I dziękuję za porównanie, rzadko to słyszę hihi

      Usuń