czwartek, 1 października 2015

Na poziomie- nominowani...




Nominacja od Na Poziomie zmotywowała mnie by w końcu stworzyć wpis, bo od jakiegoś czasu weny brak i tym samym brak wpisów... czas odkurzyć bloga ;)

Zabawa polega na tym że wybiera się 10 blogów (w moim przypadku mniej) i zadaje im pytania, a później one zapraszają kolejne osoby ... tak więc do dzieła!! 


1. Dlaczego zdecydowałaś/zdecydowałeś się blogować? Co skłoniło Cię do takiej decyzji?

Zależało mi głównie na tym żeby zmienić nastawienie do świata i utrwalić tą drogę w formie pisanej


2. Jakie jest Twoje hobby (poza blogowaniem, oczywiście

No i tutaj leży problem- brak mi hobby... mam tak zwany "słomiany zapał" do wszystkiego. Zabieram się do czegoś z ogromnymi emocjami, ale te emocję opadają dość szybko a wraz z nimi zainteresowanie


3. Jakiej rzeczy nie potrafiłabyś/potrafiłbyś zaakceptować u swojego dziecka?

Wytężam się, ale w danym momencie nie przychodzi mi do głowy nic, czego kategorycznie bym nie zaakceptowała.


4. Jak reagujesz, gdy ktoś lub coś wyprowadzi Cię z równowagi?

Jeśli jest to ktoś na kogo zdaniu mi zależy to zwykle wybucham... na szczęście malutko takich osób. Inni niech mówią co chcą


5. Podaj motto, którym kierujesz się w życiu.

Moje motto zmienia się jak i hobby hahaha


6. Proszę, opisz wakacje swojego życia. Czy już miały one miejsce?

Jedyne niezmienne marzenie od 11 roku życia... Australia! (Tam mogłabym zostać na stałe- mimo pająków :P)  Różowe jezioro Hillier, niebieskie mgły, Rafa Koralowa, Olbrzymie eukaliptusy!! Oj było by...

 
7. W co nie wierzysz?
W przypadki... 

8. Podaj dwie książki, które wywarły na Tobie ogromne wrażenie i które polecasz innym.

"Biała Masajka" i mój pierwszy poradnik "Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały..."

9. Co uznajesz za podstawę szczęścia?

Akceptację siebie

10. Jak myślisz, skąd bierze się hejt w Internecie?

Chyba z nudów i chęci wyładowania... w sumie nie wiem- omijam toksyny.

 
11. Co w ostatnim czasie spowodowało w Tobie poczucie dumy i radości?
Pierwsze kroczki mojej Buły :)

Zapraszam CytryniankiByły sobie świnki trzy, Mamusia i Łobuziaki, Miszmasz Paczajki, Ona jedna a ich dwóch,  Anielove, Magnesik miło było by poczytać wasze odpowiedzi

Pytania

1 Czy miałaś kiedyś chęć zakończyć pisanie bloga? Jeśli tak, jaki był powód?
2 Jakie marzenie z dzieciństwa, najbardziej zapamiętałaś- Spełniło się?
3 Czy prowadzisz tylko jeden blog? Jeśli nie to jakie jeszcze?
4 Masz sprawdzony sposób na odreagowane w kryzysowej sytuacji?
5 Ulubiona książka z dzieciństwa, czy czytałaś ją swojemu dziecku/dzieciom?
6 Miejsce w którym byłaś najdalej od domu
7 Zdanie, które najczęściej kierujesz do swojego dziecka/dzieci
8 Najgorszą wadą człowieka jest według ciebie...?
9 Blog do którego najchętniej zaglądasz?
10 Posiadasz jakąś fobię?

2 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedzi! Ta Australia... Zaintrygowała mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jestem! Pozwól, że odpowiem tutaj :)
    1. Nie miałam jeszcze takich myśli ani przez chwilę.
    2. Chciałam mieć dobrego męża :D No i mam :)
    3. Jeden, jeden... Chyba nie potrafiłabym się rozdzielić.
    4. Nie.
    5.Taka bajka o misiach... Książka porozdzierana, nawet nie wiem gdzie jest, więc nie czytałam.
    6. Paryż! Przez 1 dzień :)
    7. "Anielko chodź do mamy".
    8. Nie wiem, czy mogę to zaliczyć do wad, ale zamknięcie w sobie moim zdaniem jest najgorsze- i dla danej osoby i dla wszystkich z jej otoczenia.
    9. Mam wiele takich, staram się raz w tygodniu zrobić przegląd ich wszystkich :)
    10. Chyba nie.

    Dziękuję za nominację Mamusiu doskonała :* :)

    OdpowiedzUsuń