poniedziałek, 22 czerwca 2015

Pichcimy :D

Dość często słyszałam o blogu Ala'Antkowym jednak nigdy na niego nie zajrzałam... do wczoraj!Nie mogłam przestać przeglądać tych wszystkich przepisów! Są fantastyczne dla całej rodzinki!!
Tak więc  dziś wyruszyłam na łowy po sklepach po amarantus (dostać go graniczyło z cudem) różne rodzaje mąki, migdały, płatki owsiane, ser kozi itp...
Na pierwszy rzut poszła pizza ze szpinakiem z naszego ogródka (szpinak to jedyne co zostało- resztę zeżarły mrówki i ślimaki !!)

PRZEPIS TUTAJ

Byłam zszokowana!! Ani grama soli czy jakichś przypraw a była na prawdę pyszna. Dodałam tylko kilka plasterków szynki.
Seba zajadał z apetytem aż miło było "paczeć"



Następnie zrobiliśmy zdrowe i pyszne mleczne kanapki, bo po powrocie ze sklepu Seba zrobił mi awanturę... jak ja matka zła mogłam mu nie kupić nic słodkiego!!??


Na szczęście moje dziecko było nimi zachwycone, nawet babci posmakowały!
Nie miałam migdałów w proszku tylko w płatkach więc rozdrobniłam je tłuczkiem i było oki
Mam już pierwszy przepis na zastąpienie "przedszkolnych" słodyczek w kolorowych papierkach.
Nawet nie zdążyłam zrobić Sebusiowi zdjęcia tak szybko pochłonął nowy smakołyk 

Jutro spróbujemy jakieś inne słodkości od Ali i Antka!! A no obiadek też się coś tam na pewno znajdzie :D

Oczywiście już dziś usłyszałam od dziadka że dziecko takie biedne i smutne, bo nie kupiłam mu NORMALNEGO słodycza...



2 komentarze:

  1. Mleczne kanapki to i mój mały uwielbia, spróbujemy przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku są naprawdę szybkie i bez pieczenia :D Czekamy na relację czy zasmakowały

      Usuń