niedziela, 26 kwietnia 2015

Bidon niekapek Canpol Babies z serii Piraci

Pisałam już jakiś czas temu, że Sebastian upatrzył sobie kubeczek- jedyny, konkretny i żadnego innego nie chcę- koniec, kropka... kupiłam mu go oczywiście. Jestem bardzo zadowolona i mój Starszaczek również. 

Dość często mam styczność z produktami tej firmy i uważam że godna jest polecenia
Zapłaciłam za niego coś około 16 zł i to była bardzo udana inwestycja

Kubeczek sprawdził się już w wielu sytuacjach, i miejscach. 
Nic się z niego nie wylewa, nawet jak Seba zapomni nakrywki którą wieczne gubi (na zdjęciach jej nie ma bo nie mogłam jej znaleźć) to nic nie jest zmoczone nawet bez niej.

Rurka wewnątrz jest długa i sięga prawie samego dna i w dodatku jest miękka wiec nawet w trakcie zabawy wiem że nie  zrobi sobie nią krzywdy- a takie zdolności ma.
Dlatego można go polecić nawet o wiele mniejszym brzdącom, ich delikatne dziąsła  są w pełni bezpieczne przy tak mięciutkiej rurce.

Można go zaczepić do kieszonki, plecaczka, paska, żeby był pod ręką.
Idealny w domu, na podwórzu i do przedszkola. 

Wiele w naszym przypadku ułatwia to, że można go używać w mikrofali

Seba się z nim nie rozstaje, wszystkie inne poszły w kąt i przestał w końcu męczyć Hani butelki :-P


Zalety:
*pojemny
*długa rurka, praktycznie nic nie zostaje na dnie
*miękki, bezpieczny ustnik
*nic się z niego nie wyleje nawet w ekstremalnych warunkach
*można go przyczepić do paska
*ma śliczną grafikę


POLECAMY!!



Wyrażam chęć uczestnictwa w blogosferze, do czego zachęcam również innych, więcej informacji pod tym linkiem TUTAJ 



4 komentarze:

  1. jedyny minus tego kubeczka, to trudność w umyciu tej rurki... te bidony mamy już od ponad 2 lat, i aby umyć rurkę, musimy posiłkować się patyczkiem do szaszłyków ;-) Mycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak to prawda akurat ale na wszystko jest sposób 😊

      Usuń
    2. Mój patetnt na czyszczenie słomek to patyczki kosmetyczne ;o)

      Usuń
    3. ja też ostatnio użyłam patyczka, trochę się bałam że się wata zerwie i będę musiała ją wyciągać ale obyło się bez tego typu "akcji" Więc mamy szybki i prosty sposób :D

      Usuń